Skip to main content

Møder og events

Mødelokaler

Møde og eventlokalerne kan f.eks. bruges til foreningsmøder, generalforsamlinger og arrangementer, men også aktiviteter som brætspil, kortspil, sportsbegivenheder på TV eller lignende. Fælleshusets lokaler er til rådighed for alle, der ønsker et inkluderende miljø.

Tidsrummet for brug af mødelokaler er oftest mandag til torsdag i tidsrummet 8:00 til 23:00

Ekstra stole og borde kan afhentes og lånes i depot lokale

Mødelokaler må ikke bookes til private selskaber

Oversigt

Anretter Køkken 1.sal – Café/Møde

2.3
Personer:
15
Borde/stole:
10/60
Pris:
0,-
Udstyr:
TV, Køleskab Opvask, Kogeplader, Kaffemaskine
Tidsrum:
Man-Søn 8-23

Møde A

1.1a + 1.1b
Personer:
80
Borde/stole:
12/60
Pris:
0,-
Udstyr:
Projektor , Lydanlæg
Tidsrum:
Man-Torsdag 8-23

Møde B1

1.1b
Personer:
40
Borde/stole:
6/30
Pris:
0,-
Udstyr:
Projektor + Lydanlæg
Tidsrum:
Man-Torsdag 8-23

Møde B2

1.1a
Personer:
40
Borde/stole:
6/39
Pris:
0,-
Tidsrum:
Man-Torsdag 8-23

Møde D

1.3
Personer:
60
Borde/stole:
10/50
Pris:
0,-
Udstyr:
TV
Tidsrum:
Man-Torsdag 8-23
Fredag 08 – 12

Møde G

2.2
Personer:
80
Borde/stole:
10/60
Pris:
0,-
Tidsrum:
Man-Søn 8:00 – 23:00

Multirum

2,7
Personer:
30
Borde/stole:
4/20
Pris:
0,-
Tidsrum:
Man-Søn 8-23

Udestue

1.6
Personer:
60
Borde/stole:
6/36
Pris:
0,-
Udstyr:
Ikke opvarmet
Tidsrum:
Man-Torsdag 8-23
1/4 – 30/9

Betingelser for leje af mødelokaler

Lejeperiode
Lejeperioden følger den valgte pakkeløsning. Selskaber må tidligst starte kl. 08 og skal slutte på det angivne tidspunkt. Man skal forlade selskabslokalerne senest kl. 02.
Møbler

Selskabslokalerne beholdning af møbler er fast. Man kan møblere lokalerne som man ønsker og hente ekstra møbler i depotet (lokale 1.4 gennem dør 1.3c). Lånte møbler skal sættes tilbage på depotet.

Før man forlader et lokale, skal man klappe bordene sammen og sætte dem i den ene ende af lokalet. Man skal sørge for, at der opstilles et mødebord og 12 stole, så lokalet er klar til de næste brugere.

Møbler må ikke tages med ud af huset.

Musik
Af hensyn til ejendommens beboere og naboer er der regler for afspilning af musik i selskabslokalerne, som skal overholdes: 

1) Man må kun afspille musik på lokalets eget musikanlæg i lokale 1.1a/b, og det gælder både musiktjenester, fx Spotify, og levende musik.

2) Der må ikke medbringes eget musikanlæg fx en soundbox.

3) I de øvrige selskabslokaler og udestuen må der ikke spilles musik.

4) Musikanlægget i 1.1a/b har en indbygget kontrolenhed (SoundGuard) til begrænsning af lydniveauet. Det betyder, at anlægget automatisk skruer ned for lydstyrken, når vinduer og døre står åbne eller hvis der skrues op for lyden, så den overstiger den tilladte lydstyrke.

5) Musikanlægget dæmper automatisk lydstyrken kl. 23 og slukker helt kl. 01.

6) Vinduer skal holdes lukkede, når der afspilles musik. Når døre og vinduer åbnes, dæmpes musikken automatisk, og den slukkes helt, hvis de ikke lukkes efter 2 minutter.

7) Det er tilladt at spille levende musik gennem lokalets musikanlæg i lokale 1.1a/b. Men da højttalerne er ophængt, så de spiller på tværs af lokalet, egner de sig bedst til baggrundsmusik, da der ved høj musik er risiko for, at monitor systemet aktiverer kontrolenheden, der slukker for musikken.

Ekstra fakturering

Ved overtrædelse af følgende regler, vil man blive faktureret yderligere lejepris:

25 % af lejebeløbet: Ved overtrædelse af det fastsatte lydniveau og vagtudkald

50 % af lejebeløbet: Hvis der skrues på lydindstillinger på PA-anlægget eller SoundGuard systemet eller der medbringes eget lydsystem eller soundbox. Selskabet vil desuden blive øjeblikkeligt bortvist af vagten.

Timepris: Ved manglende oprydning af lokaler og køkken.

Satspris: Ekstra vagtudkørsel udløser en sats afhængig af tidspunkt mv.

Rengøring og annullering af booking

Selvom der er inkluderet slutrengøring i lejeprisen, skal lokaler og køkken efterlades rengjort, og service skal være vasket op i opvaskemaskine og sat på plads.

Booking af selskabslokaler kan annulleres ved henvendelse til grundejerforeningens administrator på mail cej@cej.dk.

– Ved annullering mere end 12 måneder før bookingens påbegyndelsestidspunkt refunderes 90 % af lejen.

– Ved annullering mere end 6-12 måneder før bookingens påbegyndelsestidspunkt refunderes 75 % af lejen.

– Ved annullering mere end 1-6 måneder før bookingens påbegyndelsestidspunkt refunderes 50 % af lejen.

– Ved annullering mere end 0-30 dage før bookingens påbegyndelsestidspunkt refunderes 0 % af lejen.